NAZAKYOL06 18 ay ara ile iki tane sezeryan atlattım. Sanki hiç olmamış gibi kolay, agrisiz geçti. Herkes çok şaşırıyor . Daha hastane de bağdaş kurup bebeğimi emzirmistim. Epidural olduğum için o ilk ağrıları ben hissetmedim. Surekli ağrı kesici aldım. 3. Ayım dolunca pilatese bile başladım.