mommom_ Sevgili anneler , ped markalarınız neler ve memnun musunuz ? Ben orkid platinium kullanıyorum kokulu bir ürün haliyle kimyasal demek oluyor . Değişiklik yapmak istiyorum , hangi marka önerirsiniz ? (Çocuk bezi gibi kalın önermeyin lütfen 🙈)
mommom_ Çoğunluk kotex demiş . Peki hangi çeşidi ? Ben uzun olmasını seviyorum . Şimdi internetten sipariş vereceğim sizlerin cvbına göre
AyseAlyamm mommom_ kotex kullanıyorum yıllardır ama şu gelen hışırtı sesi beni çok rahatsiz ediyor. Orkidin de kokusu çok rahatsız edici . Molpede geçmeyi düşünüyorum
biryazmasali mommom_ kotex bende son 1 yıl orkid kaşıntı yapmaya başladı her ader sonrası ezyet çkyrdum kotex pamuklu çok şükür iyi geldi
karpuzlulimonata Beije kullaniyorum, cok memnunum. Cildim asiri hassas bu sebeple epey seciciyim kimyasal icermiyor %100 organik
Bebikobilge mommom_ kotex kullaniyorum bazen elime sleepy geliyor o da yumuşak dokulu beğendim. Fakatt pedden sıkıldım adet kabı deneyeceğim 🤔