Oğlum 1,5 yaşında kızartma yağı döküldü üstüne geçende post açmıştım. Bazı arkadaşlar domuz yağı önermişti. Bulgaristan’dan getirtti görümcem. Nasıl kullanmam lazım ? Yaraları biraz iyileşince? Kantaron yağı kullanacağım birde domuz yağı. (LÜTFEN DİNİ AÇIDAN BİLGİ VERMEYİN BİLİYORUM HARAM AMA ACISI DİNSİN GEÇSİN DİYE SÜRECEĞİM) teşekkür ederim şimdiden