Merhabalar 😇ben geçen hafta içinde vicconun yeni çıkarttığı sandaletlerinden aldım oğluma , bence çok rahat duruyor ayağında yürümesinde bişey değiştirmedi tabanına kendi elimle dokunduğumda gayet rahattı bi kere ortopedik gibi diyebilirim tabanı düm düz değil,çok ince bi çorapla giydiriyorum şimdilik belki çorapsız canını acıtır diye ama sanmıyorum acıtacağını çırt çırtlı ayarlayabiliyoruz, ilk adım ayakkabısı da viccodan dı gayet memnunum yani sandaletimizden 😇