Derinsu34 İyi geceler, Kızım 11 aylık oldu ve sadece baba, aba yada babıldamalar yaparak ses çıkarıyor. Sizin bebeklerinizde durumlar nasıl 😊
islimkry Derinsu34 benim kızım da 11 ay 3 günlük. Baba mama diyor sadece. Bide anneye benzer bişey diyor 😄 sürekli parmağımı tutup yürüyor hatta koşuyor evin içinde. Dolayısı ile hiç oturmak istemiyor. Gerçekten artık çok yoruluyorum. Acaba hemen desteksiz yürümeyi öğrenmesi için ne yapabilirim 🙈😄
turkan-5 Derinsu34 cok nadir basi sıkışınca anne der Baba diyor gel meme mama diyor onun harici babildiyor genelde🙂
papatya_kokusu Derinsu34 Bizimki de dede baba arada anni der herseyi karıştırır dağıtır koltuk kenarlarında yürümeye başladı ☺️
Derinsu34 turkan-5 oh maşallah ne güzel. Kızım henüz anne demiyor. Çok dikkat ederim sürekli sohbet edip konuşmaya çalışırım ama iki kelime en fazla üç kelime söylüyor. Hatta bir gün boyunca sadace baba dediğini biliyorum.