Ben kızım da 6aylikken almıştım o da kendi başına oturur pozisyona geciyordu oylelikle ,şimdi oğlum 5.5aylik olmak üzere onu da aynı şekilde kendi başına oturmaya başlarsa indiririm yine dönmesi çok tehlikeli değil bence tutunup kalkarsa alt kata indirirsjn