Letitbe evet süt konusu çok ilginç. Her insanda farklı olduğu gibi aynı annenin bebeklerinde bile farkediyor. Ben ilk kızımda süt olsun diye yemediğim içmediğim şey kalmadı. Ama hep yetmedi sütüm. Çok zorlandım ilk 3 ay. En önemli su dediler günde 7 lt su içiyordum bide onun harici komposto fln içiyordum. Yine yetyordu. Ama kızım da ememiyordu onun da etkisi vardı heralde süte. İkinci kızımda hiç kendimi yormayacağım olduğu kadar emsin olmadığı mama veririm dedim. İlk kızımdan daha ufak doğmasına rağmen daha toplu büyüdü. Hiç de aman süt olsun diye extra bişey yemedim. Mama ihtiyacı da olmadı hiç. Bazen yemek bile yemeyi unuttum ama gayet doydu küçük olan. Ama o doğduğu andan itibaren güçlü bir şekilde emebiliyordu.