baharmsc anladım, elbette en iyisini siz bilirsiniz ama henüz çok minik meme reddi yapma ihtimali çok yüksek. Ben şırıngayla çok verdim, isterseniz şırınga deneyin. 4.aya yakın bir beslenme reddi oluyor ki evlere şenlik, saç baş yoldurur insana kiminde 3 aylıkken başlıyor. Yani o döneme ben olsam biberonu hayatımdan çıkararak girerdim, her şey iyiyken birden red başlıyor.