yavrusununannesii ben yaptirdim 25.ayinda yani gecen ay yaotirdim simdi 2.dozu 2 ay sonra yani 27 aylikken yaptiricaz etkisi kalmiyor die birsey yok erken yasta baslanirsa önlem alinmiş oluyor şukur biz gecirmedik menenjit simdi yaptirdik koruyuculugu olmasa zaten cocuk dr bunu onermez dunyanin parasi