Dogum yaptığım ilk iki gun sutum neredeyse hic gelmedi diyebilirim ve bebegim hastanedeyken 6 saat ac durdu sekerine bakildiginda normaldi ama daha fazla ac kalmasin diye siringayla mama vermek zorunda kaldik ona ragmen memeye geldiginde tutmamaya basladi yine de cabaladim sutum de yavas da olsa geldi ve bebegim aglasa da mama vermedim emzirmeye çalıştım sabırla ve cok sukur zamanla alıştı yani sen de mamadan sonra bebegin emmemesi konusunda strese girme çabala ve disardan yönlendirmeye calisanlara da kendi düşünceni kabul ettirmen gerektigini düşünüyorum sonuçta emzirmek istiyorsun ve dogru olan da bu. Ilk haftalar boyle biraz stresli gecebilir sen bunun gecici oldugunu unutma, Allahim kolaylik versin 🙏🏻