Benegım 3 aylık oldu , bastan berı hem emıyor hem mama alıyor , sütüm bastakınden daha cok gelıyor sanırımkı , mama alımı azaldı 90 cc den 60 cc düştü , gunduzlerı hepten azaldı ama aksam uzerı sanırım sutum azalıyor emerken aglıyo dıymuyo , 3 gundur mamayı ıstemıyor sebbeı ne olablır :( gündüz hıc ıstemıyo ama aglamıyo doyuyomudur , ama aksamları aglıyo acıkıyo almıyo yalanıuor dişlerımı cıkıyo acaba :(