Edbyslm öncelikle Allah kolaylık versin bol sabırlar diliyorum bizim ikinci denememiz olduğu için bu sefer daha kolay oldu çiş bir hafta içinde oldu düzene girdi ancak kaka o kadar zorladı ki anlatamam size ama o da düzeldi çok şükür hatta bu mujda gibi düşünün artık tuvalete kendisi girip çıkabiliyor kendini yakiyip kurutup sifona basıp elini yıkayıp çıkabiliyor o kadar muazzam bir duygu ki zaman herşeyin ilacı.
Bir hafta idare edin yarım saatte bir tuvalete gidin bez olmadığı için ya daha çok yapar ya da olduğundan fazla tutar tutması daha iyi en azından kaslarını bilincli kullanıyor demektir bunu zamanla sizin desteginizle yapması gereken yerde yapacak demektir tuvalet sonradan öğrenilen bir durum olduvu için çocuklar için muhteşem zor bir süreç onları da anlamak lazım sabırla yavaş yavaş ilerleyin ve en önemlisi bebeğinizin yaşı bence en azından iki olmalı ve altına yapma kaçırma gibi durumlar için en büyük tavsiyem havanın daha da sıcak olmasını beklemeniz tabi yaşadığınız şehir sıcaklığı uygundur bilemem ben yazin yaptım yani havalar çok iyiydi o zaman atlet külot geziyordu evin içinde halıları falanda kaldırdım üç beş gün kadar koltuklar biraz battı ama sonunda öğrendi ve rahatladık sizinde öyle olacak sabırlı olun ve onu korkutmayin özellikle çocuklar yaparken yaptıkları şeye bakarlar ve kakayi görmek onları korkutur onu oellikle tutup yapmazlar yapınca onu tebrik edin yaptığın iyi birşey olduğunu bilsin tuvalete gitmek güzel birşey kaka yapmak normal birşey hepimiz yapiyoruz vs vs gibi telkin edin ben ilk zamanlar ne yazikki kendimle de götürüp bir kaç defa bak bende yapıyorum gibi anlatıp gostermistim umarım bu kadarına gerek kalmaz ama çok inatciydi kızım