Merhaba güzel anneler bişey danışmak istiyorum bebeğim şuan 2 ay 17 günlük yaklaşık 50 gün sadece anne sütü ile beslendi gece uyuyor gündüz çok huysuz ve uyumuyordu günde 2 defa biberonla mama vermeye başladım daha sonra 2 3 gün öncesine kadar hem meme hem 2 defa mama sorunsuz içiyordu memeyi red etmeye bsşladı emzirmeye başladığım anda bağıra bağıra ağlıyor sürekli ellerini emiyor komple elini ağzına sokmaya çalışıyor baş parmağını emiyor neden memeyi red ediyor sizce??