İlk kızım benimde öyleydi ne yapsam yatmazdi sagli sollu yamuk oldu iki yandan bağladım mi biri aşağıda biri yukarıda olurdu şimdi büyüdü belli değil😄ikinci de bişey olmadı ama şimdi küçük kizimdada aynı sırt üstü yatar devamlı gece o sebeble yanima yatiririm sırtını kendime dayarim zorla küçükken düzeliyor da ilerleyince biraz zor kalıyor oyle