Ereninannesi123 Herkese iyi akşamlar… Bebeğim 3 buçuk aylık mamayla besleniyor 4 aylıkken ek gıdaya geçsem çok mu erken olur
TheBaby Ereninannesi123 Valla canım ek gıda çok matah bi durum değil. Reflüsü yoksa 6.ayı bekle. Valla zor ya. Keşke 1 yaşına kadar sadece mama ile beslenselee yeterli olsa.
Ereninannesi123 Elisa34 olmazsa öyle yapacağım bende erken diye düşünüyorum ama mama veriyorsun erken ek gıdaya geç diyorlar
Elisa34 Ereninannesi123 zaten mama veriyosunuz içiyorsa mamayı ek gıdaya gerek yokkki doktora sorun kimseyi dinlemeyin derim