Doğum yapalı 2.5 ay oldu normal dogum yaptım diye sevinirken bagirsak sarkmasi oldu öncesinde var mıydı bilmiyorum ama dogumdan sonra batma hissi oluyordu dikişlerden oluyor sandım baktığımda vajinanın içerisinde bir parça olduğunu gördüm dr gittim ebe muayene etti bagirsak sarkmasi dedi dr ise 6 ay beklememi söyledi toplayabiliyormuş. Başka bu sorunu yaşayan varmı acaba ?