Maviii_balonnnn Merhaba hanımlar oğlum 1 yaşında emzirmeyi bırakmak istiyorum artık yemek yemiyor süt istiyor sürekli 2 g ü ndür gece emziriyırum kalktığı zamn su veriyorum gündüzde 1 veya 2 kere emziriyırum siz nasıl bıraktınız sütten kesmeyi
Eczmery Maviii_balonnnn 1yaş erken değil mi sütten kesmek için? Keserseniz de devam sütü içirmeniz lazım sanırım onun yerine ama hiçbir şey anne sütünün yerini tutmaz. Benim kızım da 13aylık. Emzirmek gerçekten beni de zorluyor ama kızımın iyiliği için en az 2yaşa kadar emzirmeyi düşünüyorum inşallah başarabilirsem
Dondurmalikahve Maviii_balonnnn Eğer çocuk doktoruna götürmediyseniz önce çocuk doktoruna götürün derim kansızlık varsa vitamin eksikliği varsa bu da iştahsızlık yapabilir. Eğer bunu tıkalıysa ya da sürekli burnu tıkanıyorsa bu da onun da iştahsızlık yapabilir yani aslında iştahsızlığın birçok nedeni olabilir veya siz yemek yesin diye zorluyorsanız o yemek yemek istemiyor olabilir. Eğer sağlık sorunu yoksa sadece inat ettiği için yemiyorsa yemekleri daha eğlenceli hale getirebilirsiniz açlık süresini biraz arttırabilirsiniz.