Kızlar aslında hiç aklımda yoktu ama dün kızım cok fena pişik oldu. Ve asla bez istemedi kendisi çıkardı öyle rahat etti. Bende fırsattan istifade belki alışır dedim. Çünkü konuşamasa bile her istediğini cok güzel belirtiyor. Acıkınca mutfağa gidip dolabı yada Ocagi gösteriyor susadiginda sürahinin oraya gidiyor kakasını gizli köşelerde yapıyor dışarı çıkmak istediğinde kapıyı gösteriyor ve konuştuğu kelimelerde var . Velhasıl biz gayet iyi iletişim kuruyoruz. Bugün lazimlik aldım, bir iki kere kaka ve cisini yaptı ama adapte olamadı haliyle. Bu aylarda başlayıp başarılı olanlarınız var mi? Akşam üstü bez takayım dedim pisigi tekrar arttı ve yürüyemiyor bile. Saatlerce ağladı. Yardımcı olur musunuz tecrübe edenler