Masall_moms01
Eğer sütünüzü ilk defa sağdıysanız az süt çıkar. Ben de ilk sütümü sağdığımda bebeğim 3 aylıktı ve yanlış hatırlamıyorsam 25 CC anca süt çıkmıştı başta canım sıkılmıştı daha sonra ertesi gün tekrar sağdım 40 cc’ye yaklaşmıştı biraz daha sağım yaptım tabii 4 veya 5 günü 90 CC süt sağdım bunu da bebeğim emdikten 1 saat sonra yaptım.
Yani sağına alışık olmayan makineden en başta az süt çıkacaktır bu normal, siz sütünüzü sağmaya devam edin, eğer 4-5 günde artış görmezseniz süt artartırıcı takviyeler damlalar var onları kullanabilirsiniz.
Hatta isterseniz o damdaları yarın da alabilirsiniz