Gizemeren Arkadaşlar merhaba dünden beri bebeğimin gazı ve kakası kokuyor 2 sefer kaka yaptı onlarda yeşil üşüttü sanırım nasıl geçirebilirim
Beyza30 Gizemeren Üşüttüğünü düşünüyorsan en güzeli çocuk doktoruna gitmen sen bir şey yapamazsın hastanelerin acillerinde çocuk doktorları var onlar Dâhâ iyi anlarlar
Xoxox Gizemeren canim ateşi yoksa huysuz degilse bosuna ilaca bogma hastenede daha cok hasta olur ayagini sicak tut emzir terletme bi kac gin dikkat et duzelir.
Gizemeren Xoxox ateş huysuzluk çok şükür yok sadece gaz çıkarınca kokuyor bide kaka rengi değişik olunca ben üşüttüğünü düşündüm. Teşekkür ederim😌
zeynepahsen61 Benim kizimda oyle hatta oksuruyorda hafif anne sutune guveniyorum en iyi ilac o atesi halsizligi olmadigi surece doktora goturmuyorum