asiltonunmommysi Nasıl temizlik yemek vs yorumlara falan bakıyorum da pek beğenilmiyor. 2 3 günlük bi yere gitmem gerekebilir bu ara orda konaklasam mı dedim bebekle nasıl olur
Yesim-1 asiltonunmommysi kastamonuda kaldık güzeldi yemekte kıymalı pide vardı kahvaltıyı yemedik dışarı çıkmıştık
BusUgUr asiltonunmommysi trabzon dsi nin yeri mükemmel denize sıfır. Ama yemekleri ilgi nasıldır onu bilmiyorum.