Mevaaah canını sıkma bence her bebek farklı bazıları erken yürür erken emekler bazılar geç yürür geç emekler. Mesela benim oğlum yüz üstü yatmaktan nefret ederdi ben her türlü hareketi yaptırmaya çalışırdım ama yapmazdı çünkü istemiyprdu ve zamanı değilmiş 10 aylıkken emekledi arkasından bi yerlere tutunarak kalkmaya başladı sonra adım atmaya şimdi durduramıyoruz 😂 şimdi diyorum ki allahtan geç yürümüş geç emeklemiş 🤪