Denizkaratas Merhaba kızlar elinde 0-3 ay philips avent soothie emzik olan artık kullanmayan varmı çok pahalı kızımda emzik emmiyor alırsam ve tutmazsa çok üzülürüm bütçem kısıtlı birde ona ayıramam renk fark etmez 0-3 ay olsun yeter
tgbmhr Denizkaratas bir çok emzik denedim en son eczanede satılan wee baby tuttunsizde onu bir deneyin 7 lira bişi bütçenizi zorlamaz onda sonra awent bakın bence
Denizarya34 Denizkaratas nerede oturuyorsunuz ben aldım kızım tutmadı elimde 6..18 aylık var diğerleri farklı markaların isterseniz verebilirim
Muartay Denizkaratas canım ben de var pembe mor tenklerde 0-3 ay hiç acılmadı kullanılmadı kutusuyla duruyor 30 tlye verebilirim
Denizkaratas Muartay talibim cok sevinirim 0-3 ay değilmi Valla Allah razı olsun isterseniz belirlediğiniz Bi rakamıda verebilirim cüzzi olursa
BusraElifOzhan Denizkaratas Benim kızım tutmadı gönderebilirim ücretsiz kargoyu karşılarsınız sadece. Bir iki kere emdi aslında sevdi ama ağzına büyük geldi düşürüyordu wee baby kullanıyorum.
Denizkaratas BusraElifOzhan İnanın rengi hiç fark etmez tutsunda tek istediğim o cok sevinirim instagram hesabınız varsa hemen ulaşırım
Cinarasaf Denizkaratas bende arıyorum böyle bi post açmıştım kimse bişey yazmadı banada yardımcı olun
tgbmhr Cinarasaf ne kadarlık bütçeniz var emzik için hiç tutmadı bebeğim satabilirim instagram tmphlvnl yazın bana
BusraElifOzhan Denizkaratas İnstagram hesabım yok eşimin kullanıyorum. oradan bana numaranızı gönderirseniz whatsapptan yazabilirim @busralutfuozhan