23gdg etrafındakilere kulaklarını kapat öncelikle bana da aynı şeyleri söylüyorlardı bu çocuk aç ağlıyor sürekli diye ama şunu düşünemiyorlar bu bebek yeni dünyaya gelmiş bulunduğu ortamdan gazı olabilir başka bir yeri ağrıyabilir hemen aç damgasını yapıştırıyorlar benim sana tavsiyem bol bol emzir bebeğini sürekli uyandır emzir sarılık olmasın annesi