Gnc27 40 günlük olduk çok şükür 🙏 bebeğim iki günde bir kakasını yapııyır normal mi acaba ?sadcee anne sütü ile besleniyor .arada çok nadir mama verdiğim oluyor..ve kolik ondna mı bilmiyorm kendini çok sıkıyor,kızarıyor 😞çok üzülüyorum ..
simaybrcu Gnc27 normal düzeni öyle demek ki benimki de her gün yapmaz. Bugün yapmadı mesela. 2 3günde bir yapar doktora dediğim de sen her gün yapıyormusun demişti😀 normal yani
Umutveannesi Gnc27 her bebekte değişiyor kala durumu. Benim bebeğim günde 4-5 kere yapardı, son bir kaç gündür günde 2-3 olmaya başladı 2 Ay 1 günlük. Kendini sıkıp kızarıyorsa ya gazı vardır ya da kakasını yapmaya çalışıyordur ayaklarını karnına doğru çekiyorsa
Gnc27 Umutveannesi anladım haklısınız değişir ..ilk günler günde 4-5 defa yapıyordu ..şimdi azaldı ve sıkıntısı artmaya başladı devamlı gazı var ☹️Ben de sorgulamaya başladım acaba bir sıkıntı mı vardır diye
simaybrcu Gnc27 sıkma kızarmalar normal tam zamanında su an o durumların. Biz de 3 aylığız gerçi ama azaldı önceye göre. O zamanlar çok kötüydü hastaneden çıkamıyorduk. Alerjisi çıktı yani orası ayrı