Sütüm çok şükür iyi geliyor ve ben sağıp dondurucuya koyuyorum. Fakat bebeğim bazen tahmin ettiğimden daha az uyuyor ve uyanıp emmek isityor, yada sütüm herzamanki gibi hemen çoğalmıyor ve çok gelmeyincede bebeğim kızıyor. O yüzden bazen biberonla vermek zorunda kalıyorum. Hergün değil tabikide en fazla 3 4 defa vermiş olayım biberonla 55 günlüğüz. Çok korkuyorum alıştı diye. Lütfen tavsiyelerini alabilir miyim?
Kaç aylığa kada emzrdniz? Sütünüz nasıl kesildi- kendilğinden mi, stresten falan mı? Aklımda öyle sorularda var, korkuyorum bende…