Valla benim 3 aylıkken deldirmişler azcık ağlamışım geçmiş, aşı yaptırmak gibi işte. Büyüdüğümde birkaç tane daha deldirdim keşke bebekken deldirselermiş bunları da dedim :).
Güvenilir temiz bir yerde doktorunuza danışıp deldirebilirsiniz bence kız çocuklarına çok yakışıyor