Sevgili anneler kızım 2 yaşını dolduracak 1 hafta sonra bir kaç kez sıcak havalarda banyoya bıraktım onu duş öncesi su ile oyuncakları ile oynasın diye iki seferdir afedersin kakasını yapıyor sesleniyor anne kaka diye acaba tuvalet eğitimine hazırmıdır ? Ben şundan sebep düşündüm normalde çocuklar kakasını zor yapar diyolar kokar diyolar ama rahatlıkla yapıyor sizce başlasam mı ? Nasıl bir yol izleyebilirim ?