Kasev 33 haftalık doğum yaptım bebeğim 23 gün küvözde kaldı ilk kez 25 günlükken çıktık o günden beri çıkıyorum, içine ince bi atlet üstüne bi zıbın giydiriyorum hiç hasta olmadı çok şükür şu an 2,5 aylık. Bebeğini ötekileştirme, dışarı çıkmak bağışıklığı için de çok iyi doktorum öneriyor benim, kalabalık avm gibi yerlere değil de yürüyüşe ya da daha sakin yerlere çıkabilirsin bence