BedriyeTasdibi Ahmet_22 Çok iyi anlıyorum bende yaşadım emmiyor aç kalıyor diye onunla bende ağladım bugün tam 3 aylık oldu pazar gününden berri yaşıyordum bugün çok şükür azaldı bitti sayılır yarın daha iyi olur inşallah geçer tamamen 🤲❤️
Elika00 hilalinannesiiii tabiki bebeğinizle bol bol temas halinde olun konuşun onunla sevdiğinizi söyleyin herşeyi anlatın açılmayacak şey yok