İyi günler hanımlar, 36 gün önce normal doğum yaptım.İlk dört gün sütüm gelmedi, 2.gün oğlumu mamaya başlatmak zorunda kaldım. Sarılık oldu ve sürekli kilo kaybetti doktor ısrarla mama miktarını artırmamı söyledi ve sonuç olarak yaklaşık 3 saatte bir 60 ml mama içen bir bebek oldu oğlum. Şuan için sütüm günün bazı saatlerinde güzelken bazı saatlerinde bebeğime yeterli gelmiyor. Ben mamayı tamamen bırakıp emzirmek istiyorum.Yenidoğanda mamayı bıraktırabilmiş tecrübeli bir anne varsa bana kendi başarı öyküsünü anlatabilir mi? Hepinize bol sütlü günler diliyorum 😉