turunculuanne Anneler 100*200 ölçülerinde montessori yatak yaptırdık, içine tek kişilik yatak alacağız kızım 1,5 yaşında uzun süreli kullanacağı bir şey olsun istiyoruz önerebileceğiniz model var mı?? Siz montessoride ne kullanıyorsunuz?
bjkbb turunculuanne biz gelişim yatak diye bir siteden almıştık. N11 de falanda satışları var ama biz siteden irtibat kurup o şekilde ölçü verip yaptırdık. Çok güzel kaliteli ve hızlı geldi bize ankaradaydı yeri yanlış hatırlamıyorsam. Ayrıca bir büyük birde küçük yastık hediye gönderdiler
turunculuanne bjkbb teşekkür ederim. Ben mobilyayı değil içinin yatağını soruyorum da onu da mı siparişle yaptırdınız yoksa yanlış mı anladım?
bjkbb turunculuanne yok yatağın içinden bahsediyorum bende 🙂 mobilyayı bizde ölçüyle yaptırdık. Sonra içine yatak bakarken bu siteyi gördük araştırdık öyle aldık 🙂
turunculuanne BuzluKahve teşekkür ederim sanırım biz de blue stara karar vereceğiz başka seçenek bulamadım zaten ☺️😁