27 günlük bebeğim var. Tek başımayım yanımda kimsem yok . Size bir kaç soru sormak istiyorum.
1- dün gece 1 de uyanıp 7 de uyuyan bebeğim bugün 1-2 saat anca uyanık kaldı normal mi?
2- gözlerinin fotoğrafını attım bana mor geliyor damar damar sanki normal mi?
3- dudağında sişlik mi var bana mı çyle geliyor.
Kafayı yemek üzereyim sürekli çocugu inceliyoruö normal mi?