Merhabalar güzel anneler, bir kaç aydır tuvalet iletişimi yapıyorum oglum ters tepki vermedi hiç hatta kakayı yapınca hemen cıkar falan dedi. Çiş süresi gündüz oldukça uzun bende ara ara bezi çıkarıp denemeler yapıyordum. Bugün gün boyu takılı değildi mesela bir kez çişini kaçırdı sadece. Ama sorum şu gece emen bir bebek kilosu az olduğu için doktor emzir diyor. Gece bez bağlasam biliyorum aklı karısır zararlı diyorlar ama el kadar bebeyi de gece tuvalete kaldırmakta cok aklıma yatmıyor cünkü gece boyu emiyor neredeyse. Gündüz bez çıkarıp gece bağlayan anneler çok zorlandınız mı ya da ne gibi sorunlarla karşılaştınız fikir verirseniz çok sevinirim 🌸