Ozlem_37 Merhaba hanimlar oğlum bir buçuk yaşında gece emmeyi bıraktırmak istiyorumcunkusurekli uyanıyor ben diyim 5 siz deyin 7 uykular haram oldu ama çok düşkün sizde durumlar nasil
Gokcennderenn Ozlem_37 kızım 5 aylık 3 ayından itibaren uyku düzeni oluştu çok şükür. Çok korkuyordum
Mermaiddd Benim bebek 7.ayin içinde aynı durumdayız benim bıraktırma durumum yok ama çoğu bebegin bu ayda uyku ve yemek düzeni oturuyomus bizim hiçbir düzenimiz yokgecede 3-4 defa uyanıp emiyo.hep uykusuzum.
Ozlem_37 Mermaiddd benim 3.bebegim ama abiyle abla da farklı ilerlemistik bunda önce geceyi kesmek istiyorum ama zor gorunuyo:)çok duskun
Mermaiddd Ozlem_37 çalışan bayandaniz Allah kolaylık versin ama ev hanimiysaniz biraz daha sabredin derim yavaş yavaş kesin.