Damla_atli Acemianne10 inanamıyorum kızım da Aynı 3.600 grm 51 cm dogdu 2 gün önce 3 aylik aşıya götürdüm 60 cm boy 5.800 grm dedi ama bana kilosu biraz geri dedi kafama takıldı umarim iyidr kiloları saglikli olsunlar yetrrlii
Acemianne10 Damla_atli anne sütü alıyorlar, çok da düşük değil kiloları o yüzden ben artık pek takilmiyorum 🤍 ikinci ayda günde 3-4 kez mama aldı o dönem resmen mama sayesinde kilo aldı ama bence kilo alması değil o kadar da önemli değil ya
Tugbapoyraz biricikbebegim anne sütü iciyo henüz yemeğide kendi yiyor önüne koyuyorum ne kadar yerse artık çünkü büyümüş benim yedirmemi istemiyor ben verirsem agzindan çıkarıp bir daha sokuyor zor zamanlar yeni başlıyor zorlayaniyorum yemek için nolcak böyle bilmiyorum 🤣
Glcntna biricikbebegim 3 aylıkken bizdeno kilodaydık doktorumuz gayet iyi dedi zaten çok hareketli tombul bir bebek olmasını bekleme demişti harekli çocuk sağlıklı çocuktur sağlığı yerinde olsun demişti
Esraaa55 biricikbebegim 2 ay 15 günlük 3700 dogdu 3400 e düştü enfeksıyon dan 10 gün kuvezde kaldık suan kılosu 6400 boy 60 cm