14 aylık oğlum sadece annemden yemek yiyor babasından benden asla yemez. annemde baya zorlayarak uğraşarak yediriyor. Bazıları zorlama biraz aç kalsım sonra yer dio ama kendi haline bıraksam asla yemez. Gerçekten psikolojim bozuldu bu kadar zor çocuk görmedim Allaha çok şükür iyiki var ama yemesi aşırı zor uğraşmayınca dal gibi kalıyor. Sadece annem uğraşıp yedirebilio babasıyla bana yaptığı nazı ona yapmıo sürekli bizde annemde hatta. Ben artık 3 kişilik aile olmak istiyorum kadıncağızda evine gidemio yediremiyoruz die bu durum ne kadar daha devam edicek çok canım sıkılıyor artık