Dün 11 aylik oğlum malesef yataktan düştü. Alnı morardı. Takip ettim, herangi bir şey olmadı. Bugün göz kasılması oldu, uykusu geldiğinde iki gözü birden kasılıp durdu. Önce oyun yapıyor sandım ama yok istem dışı yapıyordu. Acaba düşmenin etkisinden mi? Çok korkuyorum. Eşimi bekliyorum acile götürücez. Sizce ondan olabilir mi? Bi gün sonra çıkar mı bişey varsa?