Nur234 Doktora gittim bugün doktora sordum ama 1 çay kaşığı dedi. Fazla değil mi. Biogaia kullanımını bırakma dedi. Nasıl kullanılıyor sab simplex anlayamadım
Nzlylmz Nur234 Ben günde 3 kere 10 damla kullanmıştım oğluma 3 ay kadar. Gaz damlaları hafifletiyor ama maalesef tam çözüm değil gazı fazlaysa.Benim bebeğimin gazı çok olmamasına rağmen olana da çok etkili olmamisti ama kullanmistim yine de.
1Kader_unutmaz Nur234 Nur234 bize doktor günde 3 defa 5 damla verdi ilk doktor günde 3 defa 15 damla yazmısdı aynısını ama çok kusturuyormus o sekilde böyle yapınca bi sorun yaşamadık iyi de geliyor
Daenerys Nur234 ben günde 4 kez 13 damla verdim. Biogaia da vermeye devam ettim. Kusma olmadı bizde. Benim bebeğim çok gazlıydı. Bazen bebeklerin çok aşırı gazı olmasa da çoğu anne gazlı sanabiliyor. Onlara veriliyor 5 damla.
BNKM Nur234 Nur234 biogaia damlayi gece uykusuna gecmeden once ver ben 6 damla veriyordum. Sab simplex gunde 4 kere 10 damla seklinde verdim Hergun ayni saatte vermeye dikkat et gerekirse alarm kur.
nessln Benim bebeğimde gaz problemi var. Doktorum günde 3 defa 7 damla verebilirsiniz dedi. Daha gazla veren doktorlarda varmış. Ama düzenli kullanım gerekiyormuş.
2021_asel Nur234 Benim kızıma da doktor biogala gece yatmadan ver demişti 5 damla, sabah simplexi de günde 4 kere 4 damla doğumundan itibaren kolik bebek olduğu için kullanmıştık iyi gelmşti
Zeyuu1919 Nur234 bizde ozamanlar kullandık 8 damla dedı ama cok gaz sorunu olursa 10 damla kullan sabah öğle aksam uc kez dedi en baslarda uc kez di sonra ıkı ye ındırdım sonrada 1 e
MucizemAsyam Nur234 günlük toplamda 15 damla kullanılabiliyor, sabah öğlen akşam 5er damla kullanabilirsiniz