Bizimki de 6.ayda kapandı bizde 3 ayda bir emar we 3 boyutlu ultrason çektiriyoruz her ay baş çewresi ölçülüyor ama büyüme yok önemli olan bıngıldağın etrafındaki ana damarlar açık olduğu için beyin gelişimi oluyor eğer damarlar kapalı olursa damar açılıyor denildi bu ay 29 da son emarımız war bakalım nolacak. Bu arada kızım şimdi 13 ay 10 günlük