Gulra Kızlar eşim bundan almış bir kaç gündür sırıngayla çekip burnunu bunla yıkıyoruz. Yalnız netde damlatın aspiratörle çekin diyor biz bunla yıladık birşey olue mu?
Dvltsah_21 Hiçbirşey olmuyo bn doğduğundan beri yapıyorum şimdi 8.aya giriyoruz önce bunu kullandım sonra normal serumu şırıngaya çekip burnuna sıkıp aspire ediyordum zaten gencine karmaşada bile olmuyo su sonuçta
asaf2022_ Ben aspiratörle hiç çekme yapmadım şırınga ile Bi sağ Bi de sol olacak şekilde sıktım bebeği çevirip sırtına yavaş yavaş vurdum zatrn su da burunun içindekiler de çıkıyor
R-A-B asaf2022_ su burnundan çıkıyor doğru ama yumuşayan mukusu da aspiratörle çekerseniz daha iyi olur diğer türlü gene burnunda kalır tıkanmaya sebep olur
asaf2022_ R-A-B canım bebeği koluna yüz üstü olacak şekilde yatırıp elini avuç yapar gibi yukarıdan aşağı beline vurduğun da zaten mukus çıkıyor Bi Dr videosunda izledim bende