HasretHanim Kızlar sma kullanıyordum bugün hipp e geçtim ama içinden ölçek çıkmadı. Sma nın ölçeğini kullandım da aynı ölçekler değil mi bi sıkıntı olmaz. ????
Mihriballimm Kutuyu iyice karıştırın altındadır ölçeği bende similac kullanıyorum bir ölçek 60 CC onda ama ben hipp ölçeği kullanıyorum 30 CC lik
HasretHanim Mihriballimm öyle mi tamam ay ne bileyim sma nınki hemen streçin üstündeydi 😅 bunda yok heralde dedim 🤣🤣
Cennet_kusu2891 Bende hipp kullanıyordum kaşogı gemellıkle en alta kaçıyor🤣suan baby goat gectım streç üstüne koymus lar kolay oluyor