Esraahmet61 ben yaptırdım iyikide yaptirdim diyorum arkadasimin oglu bizden 2 gun büyük rotadan yattı 1 haftayi geçik hastahnede eve ciktilar toparlayamadi kendini 2 3 hafta araliklarla hastahanede yattilar 2 ayın sonunda anca duzeldi cocuk premature olmasınında bence etkisi var kizimda premature fakultedeki doktorlar kesinlikle yaptırın rotayida menenjiti de asisizlar cogaldi ulkemizde diye tembihlediler