AselLina1 Bebeğim 3 ay 9 günlük. Sürekli ağlama krizleri artık boğazları acıdı evladımın 😔 Karnı aç emmiyo uykusu var uyumuyo kucakta durmuyo ele avuca sığmıyor sürekli mız mız 😭 4. Ay atağı mıdır ki bu erken değil mi? Ne zaman biter bu atak 😱
Cerenimmmmm AselLina1 ay of ya benimki de 3 ay 12 günlük iki gündür beni mahvediyor sürekli ağlıyor sanırım atak bu ve inşallaj hemen geçer . 3 aydır ilk defa bacaklarım ağrıdı bugün
Busra2013 AselLina1 3 ay 9 gunluk hepsını yasıyoruz sureklı kıcak ıstıo elı hep agzında mama zar zor ıcırıpm kırmızılasıo bagırıo aglıo yere bırakrıhım an baslıo aglamaya ve asla uyumuo 10 da uyandı sabah hala uyanık 4 dk bole uyumadı
Badebusra AselLina1 3ay 8 günlük ve bugün bittim. Bebeğim eşime verip 1 saati geçik çılgınlar gibi ağladım umarım çabuk geçer
AselLina1 Cerenimmmmm Normalde 5 dkda uykuya geçen kızım şimdi ayakta 2 saat sallasamda durduğumda direk uyanıyor 😔
AselLina1 Busra2013 4. Ay atağını bi 10 gün sonra falan bekliyodum birden geliverdi 🥺 O ağlama krizine girince elim ayağımda karışıyor çaresiz kalıyorum 😔
AselLina1 Badebusra İnşallah canım gerçekten çok zor bi süreç sürekli ağlaması beni emmek istememesi benide çok üzüyor 🥺