mucizemoglummmm Kbrburk Doğduğu günden beri hipp organik combiotic mama kullanıyoruz şu an 6 aylık 2 numaraya geçeli iki gün oldu çok şükür memnunuz
mucizemoglummmm Kbrburk Önceden iki çeşidi varmış biri organik diğeri organik combiotic. Piyasada halen eskisi yani organik olanı satılıyormuş. Combiotic olan gaz sancısı yapmıyor çok şükür.