Merhaba anneler bebeğim 7bucuk aylik gelişim geriliği dendi kilosu 6 200 boyu 64 ağır reflusu var gsviscon kullanıyoruz ama pek işe yaramıyor yani sulu kusuyorken biraz kıvamlı kusuyo ek gıda pek birsey yemiyor yiyince kusmuyor ama. Ve gece de kusmuyor çok enteresan bir şekilde ama gündüz fışkırıyor doktor şimdi bize motilium yazmış birde mama al hemen dedi 2 no her hangi bir marka ne alayım hangisi hem iyi gelir hemen toplanır hemde kabız yapmaz deneye deneye zor mamalar cok pahalı 🤔🤦♀️