Aselzade ikisininde zorluğu var bence ben sadece ilk 1 ay mama verdim gece kalkip hazırlamak,biberonu yikamak bir de şuan mama fiyatlari malum o yönden zor. Şimdi sadece emziriyorum gece mesela anne yanı beşikte yatıyor emzirip hemen geri koyuyorum uyanmıyor bile tabi zorluğu da var iyi beslenmek lazim emzirmeye başladıktan sonra kilo aldım sütüm yetsin diye dışarda emzirmek de biraz sorun oluyor