iraz90 siz beni tamamen yanlış anlamışsınız hanımefendi haddimi aşmadım, ben yazarken gayette açıklayarak yanlış anlamanın önüne geçmek için olabildiğince açık yazdım çok bilmişlik yapmadım! Size de kimsenin rızkıyla oynuyorsunuz demedim! Yanlış bilgi verip sebep olmayalım dedim. Önyargısız tekrar okursanız anlarsınız! Ve evet anne sütü konusunda gerçekten doğru biliyorum! Bu bilmişlik yapmak değil.