O iç organların oynama hissi geçiyor bir süre sonra ama maalesef göbek kalıyor böyle balon gibi şiş böyle 4 aylık hamile gibi 🥹 8 ay oldu doğum yapalı hala alt karnım duruyor hele yaz ayı çokça su kola falan içince daha da çıkıyor bilidğin 6 aylık hamile gibi oluyorum o şişlik bir türlü geçmedş. 1 sene sonra geçer diyorlar ama ben hiç sanmıyorum çok mutsuzum karnımdan nefret ediyorum bir şey giyip çıkmak istemiyorum sokağa