Hayırlı günler kolay gelsin benim bebeğim şu an altı aylık dört aylık iken ben bebeğim idrar alıp idrar tahlili verdim idrarında enfeksiyon çıktı durmuyordu susmuyordu alıyordu ve geceleri hiç yatmıyordu enfeksiyondan şüphelendim enfeksiyon çıktı ŞUAN benim bebeğim altı aylık yine aynı belirtiler var dedim diş çıkartıyor sandım fakat diş çıkartma değilmiş idrar aldım idrarında enfeksiyon çıktı ilkinde antibiyotik kullandım ama geçmedi yani hafifleme oldu fakat geçmedi acaba ne yapmalıyım bu durumda olan annelerimiz var mı ebeveynlerimiz var mı şimdiden teşekkürler